Forex Forum Iskustva


Plus500 ili drugi Forex broker. Zanima saya da li neko ima iskustva sa trgovanjem, uplatom i isplatom na Plus500 u skorije vrijeme Koliko sam shvatio u proteklih par dana itajui razliite postove po netu, dok je drutvo bilo registrirano u Cipru dogaale su se neke prijevare, Al od kako je registrirano u Britaniji, navodno vie toga nema Pratim zbivanja i na svjetskoj razini to se tie Plus500 i trenutno im raste rejting Sad bi volio znati kakva je situacija kod nas Hrvata iznimno u zadnje vrijeme, jer vidim da ima sve vie banera po Razliitim sajtovima, pa ak i ovdje na. Inae na Plus500 moete trgovati dionicama, indexima saya sirovinama Mogue je trgovati za stvarni novac i za demo novac Prilikom registracije dobivate 100 kuna stvarnog novca, bez ikakvog pologa, jedino untuk morate potvrditi broj mobitela Oni vam poalju PIN u poruci, pa ga samo prepiete. Moja iskustva su trenutno pozitivna, iako trgujem samo 2 i pol tjedna Imaju vrlo jednostavno suelje moda ak i prejednostavno na hrvatskom jeziku kojem Se moe pristupiti preko web browsera ili se moe instalirati na raunalo Takoer postoji i aplikacija za Iphone i Ipad Super bi bilo ako bi se napravila i aplikacija za android to se svega tie, svako se moe sna u tome, a jedini vei nedostatak je u tome Untuk trenutno ne postoji tinggal podrka, niti nema kontakt broja Nadam se da e se untuk promijeniti u skoro vrijeme Inae se svi problemi rjeavaju putem emaila, na kojeg dosta brzo odgovaraju prilikom isplate potrebno im je dostaviti skeniranu osobnu, putovnicu ili vozaku Meni su verificirali podatke U roku 8 sati i to u nedjelju. Trenutno toliko o tome, pa da sedih ujem tua iskustva. Ajde ljudi savjetujte me gdje mi je najbolje ii s ulaganjem, dobro me krenula moja taktika u zadnjih mjesec dana, sinoc 110kn dana malo vise od 1000 Pa planiram oko 1K eura uloziti pa da pocnem jbg necu bankrotirat ako izgubim ali mi zao da mi bez razloga uzmu te novce ako nije mojom krivicom ta predlaete da ostanem na plus500 Ili ima neki tako slian da mogu si aplikaciju Skinuti aku pratiti sve Hvala unaprijed. Ni sluajno nemoj uloiti toliko cinta, forex takve jede za doruak Untuk si ti napravio se zove poetnika srea, igraj se s tom lovom na plus500 dok traje, kad izgubi sve, a izgubit e sve, poni Itat kolu forexa na proitaj i sve ostalo to nae o forexu, onda si izaberi sistem i isprobaj ga na demo raunu par mjeseci Ako bude radio, tek tad razmisli o ulaganju prave love, ali ne 1000 eura, nego 50-100. Mogu predvidjeti kretanje nebeskih tijela, ali ne mogu predvidjeti ludilo ljudi - Isaac Newton. Pozdrav ekipa vidim da postovi nisu davno objavljeni zadnji post 30 12 pa me zanima da li mi se moe neto ako trgujem samo s tih njihovim 100 kn. Po netu itam da Je untuk prijevara saya gluposti, ali ja ne planiram ulagat novo nego samo se s tih 100 kn igrat igrao sam na demo modu pa mi se svidjelo. I ako zaradim neke pare, kakve su anse da cu ih stvarno dobiti. Da bi dobio tih 100 Kn mora dosta protrgovati, znai njima zaraditi menyebar koji ti oni poklanjaju u vidiu tih 100 kn koje moe isplatiti zajedno s dobitkom tek nakon ke zadovolji broj protrgovanih lotova koji ti stoje u uvjetima koje treba proitati. Drugo vano je da kad se registrira da unese tone Podatke, e-mail, adresu, telefon mob ili e kasnije imati problema kao i ovi koji se ale da im nisu htjeli isplatiti, ako neto nije tono od toga i zato treba dobro prouiti sve uvjete koji su obino negdje napisani na web stranici Inae ne Vidm zato ti ne Bi isplatili kad sve zadovolji, jako teko je jer mora njima protrgovati znai odreeni broj lotova mislim da imaju minimalni iznos za isplatu koji je parsto kn, tako da treba vidjeti imaju li jo kakvi trokovi isplate, koji obino bivaju i treba sve izraunati, ali Ako zaradi na tih 100 kn 1000 kn onda se isplati, ali je jako teko takvim iznosom budui da se gubi s velikom polugom brzo. Vasha iskustva sa FOREX-om. Re Vasha iskustva sa FOREX-om.16 06 2010 u 09 20 - pra 2464 dana i 23h. Ne znam odakle da pocnem, nov sam u forexu tek nekih 3 meseca kako sam poceo da slusam razna predavanja saya citao neke knjige o tome, pra 3 meseca sam poceo trgovanje na forexu na demo racunu i dopalo mi se jako i Brzo sam imao jako dobre rezultate. Danas mi je 10 dan od kako trgujem na live sa pravim parama i dosta lepo mi je krenulo upaltio sam samo 100 iz straha kod mog brokera i sad vec imam 200 znaci za deset dana 100 zarade za totalnog pocetnika sjajno Barem ja mislim. Naravno strategija je ta koja uzima pipov Ea ja radim sa malim ukuran-om 0,30 pip. Ono sto mene ovde nervira su razne osobe koje smatraju sebe da su neki guru-i kao ne mozes poceti bez 5 000 ili tipa komentari ne mozes uplatit u inostranstvo na to bi dodao svasta Visa karticom i upalcujem i isplacujem bez ikakvih problema a sto se tice poreza, po zakonu ove drzave sve sto zaradis van srbije ne naplacuje se porez, niti mi pada napamet da ovim lesinarima bilo sta placam. Moje iskustvo sa forexom je sjano dinamican posao koji zahteva Disiplin saya strpljenje, naravno morate imati malo saya petlje. Zato ako nekoga zanima da pocne da se bavi forex-om sa malo ulaganja moze mi se javiti na pm. Re Vasha iskustva sa FOREX-om.15 11 2010 u 08 27 - pra 2312 Dana i 23h. Evo sto se tice fxlidera posle desetak dana trgovanja shvatio sam kako njihovi grafikoni lazu ja sam u petak kupio zlato po ceni od 1364 a grafikon prikazuje da je u petak cena varilala od 1386 do 1394 znaci to je jedno, drugo prikazuje se Saya vikend ke znaci da je berza otvorena i ned Oz se aci aci aci aci se se se se se se Proc avi avi avi avi avi avi avi avi avi avi avi avi avi Ko uko uko ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima ima Ne, pa sam pao u zabunu hai se na minutnom grafikonu odmas sa petka nastavlja ponedeljak, sto je po meni glupo prvo pise 21 00 a to je petak pa onda 22 00 a to je nedelja, znaci stvarno glupo, mozda ipak ne lazu, e Jesam prso jupiii ipak nismo toliko los narod. Ovu poruku je menjao toplim dana 15 11 2010 u 10 31 GMT 1.Home Forex Hrvatska. Forex Hrvatska. Na situs web-u Forex Hrvatska moete nai osnovne informacije o najveem svjetskom tritu forex tritu Takoer, stranica prua izvanredan forum gdje moete razmijeniti miljenja s Ljudima koji su se ve okuali na forexu, kao i podijeliti svoja iskustva Forex je skraenica od Pasar Devisa, odnosno trite valuta Pored naziva Forex u upotrebi su jo FX, Forex Ritel, Spot FX Dnevni promet forexa je preko 5,5 bilijuna USD Usporedbe Radi, njujorka burza dnevno ima promet od 25 milijardi USD Prediks trgovine na forexu je novac, kupoprodaja valuta, sebuah dobit se stjee promjenom teaja Cilje je da se kupi valuta ija vrijednost e rasti ili da se proda ona valuta iji pad vrijednosti oekujemo Valute kojima se Trguje nalaze se u parovima Svaki par se sastoji od dvije valute Prva valuta zove se osnovna valuta mata uang dasar, druga kontra valuta kutipan mata uang Najpoznatiji par je EUR USD, gdje je osnovna valuta E UR, sebuah kontra valuta USD Osim valutnih parova na Forexu je mogue trgovati naftom, zlatom, srebrom i drugim plemenitim metalima, svjetskim burzovnim indeksima i mnogim drugim financijskim instrumentima Za razliku od drugih burzi, forex nema svoje fiziko sjedite On postoji u elektronskoj mrei koju ine Velike financijske institucije Transakcije se obavljaju izravu izmeu dvije strane, telefonom ili preko elektronike mree Forex je OTC ili meubankovno basi, ke znai da je trgovina decentralizirana Mogue je trgovati skoro non stop Trgovina se obavlja elektroniki, kroz bankarsku mreu 24h dnevno 0,5 dana u Tjednu Razvojem interneta

fakta-fakta dan biografi di FactsAndBio. com Apa yang hendak anda cari? Se obavlja trgovina, kao saya chat diskusije, informacije o webinara, tehnike i fundamentalne analize, kao i preporuk E iskusnih trejdera. Iako u svijetu odavno hit, u hrvatskoj je forex prisutan ne tako dugo i postoji tek nekoliko brokera koji se bave ovim vidom trgovine Jedan od najkvalitetnijih je FXlider, koji omoguuje njihove edukativne seminare i webinare pratite i putem interneta, na srpskoj jeziku Da biste bili uspjean trejder morate biti dobro informirani i obueni Situs Forex Hrvatska je ogromna baza resursa i informacija u vezi sa forex tritem Sve obuke FXLidera su standardizirane, steena znanja mogu primijeniti u realnim uvjetima FXLider svakom novom klijentu koji deponira sredstva besplatno daje i knjigu Dr Slobodana Slovak Kako zaraditi na promjenama deviznog teaja Vano je znati da je forex trgovina najivlja tijekom Londonske i Njujorke sezone kada se dogaaju najbitnije promjene u vrijednosti valuta Do 1990 godine samo tajkuni i veliki igrai mogli su trgovati na forexu Poetno investiranje zahtijevalo je preko 10 milijuna USD Danas je sasvim drugaije Pojava i razvoj interneta omoguila je pr Istup forex trgovini sasvim malim investitorima, untuk bercanda obinim ljudima, kakve uglavnom i moete nai na Forex Hrvatska.

Comments

Popular posts from this blog

Bebas Biner Pilihan No Deposit Bonus

Kelas Perdagangan Valas